hejhopp

tjo, allesammans eller ingen, haha. För jag antar att jag är så dålig på att updatera så ingen går in och kollar. jaja om någon gör det så skriver jag för dig :).
Idag har jag jobbat, och ansiktsmålat barn. det var kul :) Ikväll ska jag nog till joel men några människor, titta på robinson och bara vara..
Jusste, jag har glömt att fota skorna och lägga upp bild, men det kommer snart.. haha.
Jaja, ha en fortsatt trevlig gväll! Bjuder på en lagom ful bild, men det är en puss till er!


jusste! Igår tränade jag och saga "stripchair" innan jag begav mig till Didrik. Det var en spännade och rolig träningsform! Hihi!
PUSS IGEN!

Kommentarer
Postat av: julia

din klocka förvrra mig lite.. går den rätt eller? haha<3

2009-03-25 @ 20:30:36
URL: http://afjulia.blogg.se/
Postat av: andreas

hoting <333

love u

2009-03-26 @ 20:56:49
Postat av: Anonym

"snygg" bild (hahahahaha)

2009-03-28 @ 11:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0