Hemma

Nu är jag hemma från min härliga sportlovsresa i fjällen. Det har varit kul, förrutom att jag hela tiden hade noll täckning på mobilen, att jag var tvungen att bo trångt med familjen i en lägenhet, att jag va otränad och att jag hade massa plugg att göra som jag inte gjorde. Annars var allt väldigt kul.
Jag la ner det där med att hoppa, typ 3e dagen. Får inste att jag helt enkelt inte vågar, och ta nya tag till nästa läger med klubben. 
Jag kom hem med ett par nya skidbrallor och en par vackra kex choklad hotpants. Mkt trevligt :)
Påvägen hem stannade vi på dollarstore och hadlade på oss en massa nödvändiga saker som typ hårnålar och sånt. Samt en massa godis. MUMS!

Nu sitter jag och stickar på en mössa som jag fick insperation till där uppe. Jag måste plugga och hinna med en massa annat idag så tar och släpper datan nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: rebecka

HEJHEJHEJHEJHEJHEJEHJEHEJHEHJEHJEHEJHJEHJEHJHJHEJHEJHEJ!

låter inte så tokigt måste jag säga

inspiration till en mössa, från vem... hmm? höhö

ppusshej

2009-03-02 @ 08:12:05
URL: http://rebeckabgren.devote.se
Postat av: Mika

ååå, jag älskar dollarstore billigt och gott godis! me like! <3 hihi^^

2009-03-02 @ 21:49:18
URL: http://mikaholm.blogg.se/
Postat av: Mika

ååå, jag älskar dollarstore billigt och gott godis! me like!<3 hihi^^

2009-03-02 @ 21:50:16
URL: http://mikaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0