jag lever

hej allesammans!
förlåt att jag är så himla dålig på uppdatering, men ibland finns inte tiden..
Den här veckan har varit rätt stressig men helgen hittills har varit bra!
I fredags köpte jag ett par underbara skor! Lägger upp bild på dem sen. Tränade lite skidor på kvällen, det går bara bättre och bättre :) 
Igår spenderade jag kvällen hos joel men några härliga människor, josefine, ullis, annie, max och didrik.
Påtal om gårkvällen.. Vad tyckte ni om vinnarbidraget till euovision??
Jag har ingen åsikt faktiskt..
Nu är det jobb som väntar :/
PUSS

Kommentarer
Postat av: rebecka

hur går det med uppdateringarna? ;)

pöss

2009-03-19 @ 21:00:49
URL: http://re'
Postat av: Anonym

hot bild <33

2009-03-27 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0